Διαδραστικό εργαστήριο 3″: “Είμαι εκπαιδευτικός. Πώς μπορώ να αναγνωρίσω και να συνυπάρξω με ένα χαρισματικό μαθητή;”

Ένας εκπαιδευτικός, στην τάξη…

Ένας μαθητής που ονειροπολεί, δεν συγκεντρώνεται στην τάξη, δεν διαβάζει, μα που όταν τον ρωτήσεις κάτι, θα σου δώσει τις πιο απίθανες απαντήσεις. Ένας μαθητής με διάγνωση αναπτυξιακής διαταραχής που έχει αξιοσημείωτες ικανότητες. Μια μαθήτρια, θυμωμένη, απαθής, σε απόσυρση, που “δεν πιστεύει τίποτα, κανένα πουθενά”, που κοιτά τον εκπαιδευτικό και τον κρίνει με οξυδέρκεια και σπάνια ωριμότητα, μια μαθήτρια που θέλει να παρατήσει το σχολείο και που κρύβει απ΄ όλους τη φαρμακευτική της αγωγή. Ένας άριστος μαθητής, καλός σε όλα, που δεν διαβάζει και όμως “τα ξέρει”, με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα, με πρωτιές, με ρεκόρ, που εύχεται “να ήταν κανονικός”. Ένας βίαιος και παραβατικός μαθητής με εξαιρετικά υψηλό δείκτη νοημοσύνης και πολύ περιορισμένες κοινωνικές δεξιότητες και ενσυναίσθηση. Μια μαθήτρια που θέλει να σώσει τον κόσμο και αυτό φαίνεται να την απασχολεί κυρίως… Ένας μαθητής που αυτοσαμποτάρεται, που κάνει πάντα “πιο λίγο” από αυτό που μπορεί, νιώθει πιο καλά όταν δεν ξεχωρίζει.

Τί κάνει λοιπόν αυτός ο εκπαιδευτικός στην τάξη; Τί πρέπει να κάνει όταν έχει σοβαρές ενδείξεις ότι το παιδί μπορεί να είναι χαρισματικό; Πώς πρέπει να διαφοροποιηθεί η προσέγγιση του εκπαιδευτικού όταν ο γονέας τον ενημερώσει ότι το παιδί του έχει αναγνωριστεί ως χαρισματικό; Πώς προσεγγίζεται ένα χαρισματικό παιδί που ταυτόχρονα διαθέτει κάποια αναπτυξιακή διαταραχή, μαθησιακή δυσκολία ή/και ψυχική διαταραχή (διπλή διαφοροποίηση/twice-exceptionality); Πως μιλάμε για το “ταμπού” της χαρισματικότητας σε γονείς που δεν γνωρίζουν για το θέμα;

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ;

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι θέλουν να μπορούν να αναγνωρίζουν τις ενδείξεις πιθανής ύπαρξης χαρισματικότητας στους μαθητές τους (συμπεριλαμβανομένων περιπτώσεων διπλής διαφοροποίησης/twice-exceptionality). Απευθύνεται επίσης και σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν ήδη μαθητές με αναγνώριση χαρισματικότητας και επιθυμούν να έχουν συμβουλευτική υποστήριξη για το πώς συνυπάρχουν με ένα χαρισματικό παιδί στην τάξη και στη σχολική τους κοινότητα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10 συναντήσεις διάρκειας 1,5 ώρας

Τόπος διεξαγωγής: Ηράκλειο Κρήτης και Αθήνα (δια ζώσης)

Οι μέρες και ώρες διεξαγωγής του εργαστηρίου αποφασίζονται κατόπιν συνεννόησης.

Περιορισμένος αριθμός θέσεων.

Πληροφορίες/εγγραφές: κοινωνικός συνεταιρισμός ΝΕΦΕΛΑΙΩΝΑΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. , www.nefeleonas.gr, τηλ: 6974179678

Δείτε πληροφορίες και για το διαδραστικό εργαστήριο 1: “Τί σημαίνει να είσαι γονέας/κηδεμόνας παιδιού με αναγνώριση χαρισματικότητας”;

Δείτε πληροφορίες και για το διαδραστικό εργαστήριο 2: “Μήπως το παιδί μου είναι χαρισματικό”;

Επιστροφή στη σελίδα πληροφόρησης για τις δράσεις του ΝΕΦΕΛΑΙΩΝΑ για τη χαρισματικότητα.